چگونه به مقابله با پروتئینوری
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به مقابله با پروتئینوریادرار حاوی پروتئین، آن را فقط بدان معنی است که پروتئین لوله مصرف خود را به عنوان زباله تخلیه می شود. برخی افراد ممکن است پروتئین در ادرار است که به عنوان بخشی از محصول طبیعی ادرار داشته باشد. اما شما باید نگران هستند که حاوی پروتئین ادرار بیش از حد، و این علامت به نام پروتئین.

چرا ما باید توجه به پروتئینوری پرداخت کنم؟

که ممکن است مشترک، که مقدار کمی از پروتئین در ادرار. اما هستند بسیاری از پروتئین در ادرار، ممکن است یک علامت اولیه از بیماری کلیه وجود دارد.

اگر شما در کنترل پروتئینوری نیست، افزایش مقدار پروتئین در ادرار ممکن است به آسیب جدی تر کلیه شود. با گذشت زمان، آن را ممکن است در نهایت به نارسایی کلیوی منجر شود، این زمان ممکن است دیالیز یا پیوند کلیه نیاز دارید.

اگر شما یک بیماری پیدا کنید و درمان به موقع، شما می تواند به توقف یا تاخیر آسیب می رساند.

درمان پروتئینوری:

درمان پروتئینوری بستگی به وضعیت واقعی این بیماری، ما اول باید علت واقعی پروتئین بیش از حد در ادرار پیدا کنید. اگر پروتئین ناشی از دیابت، سطح قند خون در بدن به کنترل شود، که آهسته تشکیل پروتئین در ادرار.

تبدیل کننده آنژیوتانسین مهار کننده آنزیم از مرحله مهمی در درمان پروتئینوری است. اگر این داروها کار نمی کند، دکتر شما به آنتاگونیست آلدوسترون بیماران و یا آنتاگونیست های گیرنده آنژیوتانسین تجویز کند. اما این آماده سازی به ضرر برخی از بیماران است، به عنوان آن را می توانید هیپرکالمی شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: پروتئینوری,بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815